Oznamujeme Vám, že dnešním dnem, tj. 10. 5. 2016, byl zahájen sběr agregovaných dat o hlášení nežádoucích událostí do centrálního systému hlášení nežádoucích událostí. Data odevzdejte formou vyplněného výkazu, který se nachází v Centrálním úložišti výkazů (CUV) v prostředí eREG. Metodické pokyny pro vyplňování výkazu naleznete na stránce /cs/metodicke-materialy/obecna-metodika/ pod názvem „Pokyny pro sběr dat“.
Postup při vyplňování výkazu v CUV naleznete na stránce /cs/metodicke-materialy/obecna-metodika/ pod názvem „Popis vstupu do CUV“. Dovolujeme si Vám doporučit zjistit, která osoba za Vaše PZS vyplňuje výkazy pro ÚZIS a kompetentní osobě předat potřebné podklady a požádat ji o vyplnění výkazu „Pololetní hlášení počtu nežádoucích událostí pro centrální hodnocení“. Zodpovědnou osobu lze taktéž zjistit u Ing. Štrombachové. Jedná se o alternativní možnost, jak výkaz odevzdat bez Vašeho přihlášení do CUV.
TERMÍN PRO ODEVZDÁNÍ VYPLNĚNÝCH VÝKAZŮ: DO 15. 6. 2016, poté se přístup do CUV a k výkazu uzamkne a nebude možné jej po termínu vyplnit. Vykazovací povinnost vyplývá ze Smlouvy uzavřené mezi statutárním zástupcem Vašeho PZS a ÚZIS ČR.
Data odevzdávejte za období: 2. pololetí 2015 (červenec – prosinec) – informace je též uvedena v hlavičce výkazu.
V případě potřeby se, prosím, neváhejte obrátit na Ing. Štrombachovou (veronika.strombachova@uzis.cz), která Vám bude nápomocna při vyplňování výkazu.
Děkujeme za spolupráci.
S úctou tým SHNU.
10. 5. 2016
Financováno z projektu ESF - Rozvoj technologické platformy NZIS (CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0002748)